Alla inlägg den 9 juli 2016

Av Petra Ödahl - 9 juli 2016 22:13

Yes.
Nu är jag på väg!!!!
Det är så härligt.
Startade i morse vid Mcdonalds i Ängelholm 6.00 Ensam. Hämtade ett gäng i Helsingborg och Landskrona. Det var en anslutningsbuss. Kl 8.10 rullade vi ut från Malmö och styrde kosan mot Gedser.

Vid hammläget så fick vi en fin uppvisning av Corvettes. Hela filen intill oss var fylld av Corvettes. Coola bilar.

På båten tog jag lunch i hop med resan. Buffé och det var en positiv överraskning.

Väl över i Tyskland då började vi rika och lade mil eget mil bakom oss. Jag slocknade nästan direkt och sov en timmes tid.
Har laddat hem några ljudböcker dom jag lyssnar på och tiden bara springer i väg. Det har inte varit alls så jobbigt som jag befarat. Halv åtta i kväll kom vi till vårt övernattningshotell i Jena.

Ovido - Quiz & Flashcards