Alla inlägg den 14 juli 2016

Av Petra Ödahl - 14 juli 2016 17:48

Tappade fyra bilder.

Av Petra Ödahl - 14 juli 2016 17:38

Idag hoppade jag över utflykten. Ville inte jäkta i väg på morgonen. Utflykten skulle gå till tre små byar och helt ärligt så tillför inte vår guide någonting. Hon har inte kunnat delge oss mycket historiskt så här långt och då fann jag det inte mödan värt att delta idag.
Istället var det på med joggingskorna och stack i väg en tur åt öster. Utsikten var bedårande så jag bestämde mig för att gå tillbaka efter frukost med kameran.

Lunch blev det på en uteservering. En omelett med skinka och svamp men den var ingen höjdare. De hade nog tappat saltkaret i den. Tur jag hade vin att skölja ner den med.

Efter lunchen så jag på museum. Det ligger mitt i centrum och är en fästning. Den innehöll olika utställningar.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Foto från förr på hotellet.

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards