Alla inlägg den 7 september 2014

Av Petra Ödahl - 7 september 2014 21:50

Hoppas väskan kommer i morgon
Buonanotte ??

Av Petra Ödahl - 7 september 2014 21:47

Sitter på Piazza Santa Croce och har beställt en lasange al forno och ett glas rött till det. Tänk att här sitter jag framför denna fina kyrka och bara insuper denna härliga atmosfär.

Av Petra Ödahl - 7 september 2014 17:39

Så var det äntligen dags att åka. Upp tidigt och packade det sista. Christer körde mig till Kastrup. Lite fjärilar i magen var det allt när vi sa hejdå till varandra. Första gången på många år som vi inte ska ses på två hela veckor. Jag mellanlandade i Frankfurt och allt flöt riktigt bra. Hade hört att flygplatsen i Frankfurt är stor och det kan jag intyga. När bi landade tog det 10 minuter in, 15 min gång till nästa gate och sen 7-8 min med buss ut till nästa flyg. Väl framme i Florens så hade jag den fina turen att inte gå min väska. Tredje gången det händer mig. Jo då den stod kvar i Frankfurt. Skit. Allt jag skulle ha till skolan i morgon fanns i dem och den kommer mest troligen inte förrän i morgon. Paola stod och väntade på mig utan för grindarna och nu är jag på plats.




Ovido - Quiz & Flashcards